Feeds:
Innlegg
Kommentarer

Archive for 5. april 2009

SURPRISE!!!;DD

Ja, nå gjorde vi det, og det var virkelig gøy!! Vi satt ei stund etter at eldstemann hadde dratt nordover for å besøke familie og venner å sturte over at det ble atter en påske her i sør for oss andre…

Etter litt furting… satt vi å så på hverandre, gubben og jeg.. begge tenkte det samme, og vi begynnte å legge hodene i bløt 😉 vi veide for og imot,regna opp og i mente… lagde ei for og ei mot liste, og som du allerede har forstått- vi kom fram til at vi drar til mosjøen!!

Vi sa ikke fra til noen der oppe i nord, så bare annsiktsuttrykka til familien  var verdt de 100 mila vi kjørte i strekk;))

Så nå sitter vi i Fustvatnet akkurat i kveld å koser oss. Har vært på Mo å levert Maja til onkel;) I morgen skal jeg og Hanna og Fredrik til mamman min å overnatte!!! gleder meg som en unge<3<3 rune skal til en kompis.

Resten av uka skriver jeg om litt senere ;))) natta….

Read Full Post »