Feeds:
Innlegg
Kommentarer

Archive for 12. april 2009

Home, at last!!! ;))

Eendelig er vi hjemme igjen ;)) ;)) Endelig??..tenker du vel nå, men det jeg mener er at det er så utrolig gøy og deilig å treffe familien og venner du ikke har sett på år og dager, men etter å ha sprunget marratån mellom alle slekningene(rakk ikke alle,engang) så var både tid og krefter oppbrukt etter en uke!! Så etter vondt i kroppen og mageproblemer etter askens senger og uvant døgn-rytme, så sitter jeg allikevel her med ett stort smil om munnen mens jeg skriver dette<3<3 Tenker på allt vi har opplevd der oppe, hanna på skuter, og hestryggen… jeg og svigerinna mi Tone satt og så på Shanya Twayne konsert på tv og kosa oss med vin ;)).

Har ikke ville vært de rygg-smertene jeg har nå forunnt for da har jeg gått glipp av mamma!!! svigers, og alle de andre som vi er så gla i der oppe.  Vi Var t.o.m på hytta til foreldrene til Markus, majas trubadur, hehe… og det var så nydelig der. Hærlig plass, og hærlige mennesker<3<3

På vei hjem var vi så heldige å få en ekstra passasjer 😉 ho Monica til han Andre. Ho skulle hjem til foreldra sine i levanger å kose seg litt før bryllupet bryter løs <3<3<33<3 Da vi annkom hadde gunn anita og Arnstein(foreldra) diska opp med middag til oss. HÆRLIG!!! 😀 hva mere kan man si<3  Flotte folk. Deilig å ha sånne venner over hele landet ;))

Men du ,etter  ørten timers kjøring  og etter så lang tid borte fra senga si… så ER det deilig å komme hjem uansett hvor turen har gått, og hvor deilig det har vært, så er det I N G E N T I N G  som slår din egen seng!!!!  Så nå bare nyyyter jeg min deilige tempur-seng<3<3

Read Full Post »